By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Tiffany & Co. potvrzuje svoje vedoucí postavení ve sledovatelnosti původu diamantů

Světový šperkařský dům jako první ve svém průmyslu začíná sdílet informace o celé cestě, kterou při svém vzniku urazí jejich individuálně registrované diamanty

 

Společnost Tiffany & Co. v říjnu učiní bezprecedentní krok v oblasti sledovatelnosti původu diamantů, protože začne sdílet informace o celé cestě, kterou při svém vzniku urazí její nově získané, individuálně registrované diamanty (0,18 karátů nebo větší). Je to v celém šperkařském odvětví vůbec poprvé, kdy budou poskytnuty informace o tom, v jaké zemi jsou jednotlivé kameny upravovány a zasazovány do šperků. Tento krok navazuje na oznámení z roku 2019, že se Tiffany stane prvním výrobcem luxusních šperků na světě, který bude poskytovat informace o původu (regionu nebo zemích původu) svých individuálně registrovaných diamantů. Zvyšováním transparentnosti a sdílením informací o celé cestě, kterou její diamanty při svém vzniku urazí, značka Tiffany posiluje svůj závazek zajistit, aby každý krok, který její výrobky urazí na své cestě, přispíval k blahobytu lidí i planety. 

„Dnes posouváme náš závazek zajistit sledovatelnost diamantů o krok dál,“ říká Anisa Kamadoli Costa, ředitelka pro udržitelnost Tiffany & Co. „Naši zákazníci si zaslouží vědět, že při získávání diamantů značky Tiffany byly dodržovány ty nejvyšší standardy nejen v oblasti kvality, ale i v oblasti společenské odpovědnosti a odpovědnosti za životní prostředí. Věříme, že transparentní sledovatelnost diamantů je nejlepším způsobem, jak oboje zajistit.“

 

 

U každého nově získaného, individuálně registrovaného diamantu zákazníci značky Tiffany získají informace o regionu původu spolu s informací o tom, kde došlo k broušení a leštění diamantu, jeho hodnocení, k zajištění a ke kontrole jeho kvality i k zasazení do šperku. Tyto informace bude možné získat od každého autorizovaného prodejce a budou vytištěny v certifikátu diamantu značky Tiffany.

Tiffany stojí v čele celého odvětví a vnáší mimořádně vysokou úroveň transparentnosti do svého dodavatelského řetězce diamantů. Značka má mezi výrobci luxusních šperků ve světě jedinečné postavení, protože po celém světě vlastní a provozuje pět svých vlastních dílen zabývajících se leštěním diamantů. V těchto dílnách téměř 1 500 řemeslníků společnosti Tiffany vytrvale hledá dokonalý brus, aby bylo možné dosáhnout nejen vysoké karátové hmotnosti, ale také co nejvyššího lesku, disperze světla a třpytu. Díky vlastním diamantovým dílnám v Belgii, na Mauriciu, v Botswaně, ve Vietnamu a v Kambodži i gemologické laboratoři Tiffany v New Yorku a pěti šperkařským dílnám v Severní Americe může Tiffany zajistit splnění vlastních mimořádně vysokých standardů.

„Sdílení informací o cestě, kterou při svém vzniku urazí diamanty značky Tiffany, vypovídá o tom, že jsme desítky let investovali do našeho dodavatelského řetězce,“ uvádí Andrew Hart, viceprezident pro dodávky diamantů a šperků ve společnosti Tiffany & Co. „Značka Tiffany je mezi výrobci luxusních šperků jedinečná tím, že si přímo zajišťuje odpovědně těžené surové diamanty a v souladu s nejvyššími standardy je upravuje a zasazuje do šperků ve svých vlastních dílnách.“

 

 

Tím, že nabízí tuto míru transparentnosti dodavatelského řetězce, se Tiffany odlišuje. Tato transparentnost nemá mezi výrobci luxusních šperků ve světě obdoby a bylo jí dosaženo investicemi do vertikální integrace trvajícími více než 20 let. Tento model vertikální integrace umožňuje dosahovat standardů řemeslné zručnosti, bezpečného a zdravého pracovního prostředí, ekonomického rozvoje jednotlivých komunit a sledovatelnosti dodavatelského řetězce. Přičteme-li k tomu také filantropické aktivity nadace The Tiffany & Co. Foundation, která během 20 let rozdělila 85 mil. dolarů, je Tiffany & Co. opravdovým průkopníkem v udržitelném luxusu.

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv

Vydáno: 28.8.2020 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • Miluju boty! Ale to pro vás asi nebude žádná novinka 🙂 Během těhotenství jsem si je oblíbila ještě víc než dřív, protože nákup oblečení je pro většinu žen v tomto období zapovězený (a lehce depresivní), zatímco boty, to je jiný šálek[číst více]
  • Od šestnácti používám jeden a ten samý těžký ženský parfém, i když ho občas vystřídám, vždy se k němu vracím. Takže bych si po 20ti letech konečně začala hrát jako malá holka? No evidentně přišel ten správný čas. Princezna, Signorina,[číst více]
  •   Nevím, jestli to máte stejně, ale já mám teď na podzim opět to prokleté období, kdy stojím před plnou skříní oblečení a prostě nemám co na sebe. Deset podobných šedivých svetrů, ale samozřejmě žádný červený. Padesátery džíny, ale samozřejmě[číst více]

 



Wishlist