By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Zdravé hubnutí podle Gabriely Peacock vol. 2

další tipy z přednášky Gabriely...

Víte, jak správně nastartovat hubnutí?

4.   VELIKOST PORCÍ

Pokud chcete zhubnout, je samozřejmostí redukovat velikost porcí. Zeštíhlující gely Slim me od GP Nutrition jsou určeny ke zmírnění vašeho apetitu, proto je důležité, abyste jedli uváženě a zredukovali vaše současné porce alespoň o 50 %, v obsahu bílkovin, škrobovitých příloh a celozrnných potravin.

5.   HYDRATACE

Často zaměňujeme žízeň za hlad a pokud jsme dehydrovaní, tělo zadržuje vodu a my si připadáme oteklí. Pijte 2-3 litry bezkofeinových tekutin denně.

 

Kopie návrhu Kopie návrhu Bez názvu (7)

 

6.   STIMULANTY

Stimulanty (např. kofein, nikotin, alkohol) zapříčiňují zvýšení hladiny krevního cukru, protože podněcují nadledvinky k uvolňování kortizolu. Výzkumy ukazují, že kortizol má nepříznivý dopad na udržení váhy a zvyšuje chutě na energetické bomby.

Pokud potřebujete kofein či alkohol, nekonzumujte je na prázdný žaludek, tělo je lépe vybaveno se s nimi vyrovnat spolu s jídlem.

#noone’sperfect

V průběhu odpoledne si dejte proteinový prášek a vlákninový ‚šot‘ před večeří.

V ideálním světě bych nikdy nedoporučovala doplňky namísto skutečného jídla, ale většina zaneprázdněných lidí se není schopna kvalitně stravovat, navíc dnešní potraviny nejsou bohužel výživné, jak tomu bývávalo před 50ti lety. Doporučuji můj doplněk s vlákninou Slim Me – obsahuje ve vodě rozpustný glukomannan a další látky, které zajišťují spalování tuků jako piperin, účinná složka černého pepře – před hlavním jídlem. Když ho smícháte s vodou, vytvoří gel a částečně vyplní žaludek, takže sníte méně. Mnoho lidí, kteří ke mně dochází, bojuje s únavou v polovině odpoledne; těm doporučuji svůj proteinový prášek Protein Me, který je těmito hodinami provede. Zaplní a je výživný.

7.   CVIČENÍ

Doporučujeme, aby se každý týdně věnoval fyzické činnosti po vzoru doporučení NHS (National Health Service, národní zdravotní služba VB). Do svého plánu zahrňte alespoň 150 minut mírného cvičení týdně, ať už jde o rychlou chůzi nebo ježdění do práce na kole. Živější sporty jako plavání, běhání či aerobik vám dopomůžou k ještě lepším výsledkům!

Více cvičení = lepší výsledky

 

Kopie návrhu Kopie návrhu Bez názvu (9)

 

8.   SPÁNEK

Většina dospělých lidí potřebuje 7-9 hodin spánku denně, ačkoliv někomu stačí jen 6 hodin a někdo naopak potřebuje až 10 hodin spánku denně. Je důležité osvojit si pravidelnou večerní rutinu s pravidelnou dobou spánku, protože narušené spánkové fáze se ukázaly jako dalším rizikovým faktorem při zvyšování váhy.

 

 

GABRIELA
PEACOCK

nutriční specialistka
Zdroje:

Vydáno: 24.5.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • pomerancova marmelada “Marmelády z citrusů jsou především anglosaskou doménou. Neobvyklé chutě v sobě spojují sladkost a nakyslost s mírnou hořkostí. Tu naší pomerančovou marmeládu jsme zjemnili pravou vanilkou. Hodí se na chléb, palačinky nebo ji vyzkoušejte na toustíku s plátkem kvalitního ementálu,”[číst více]
  • srdce valentyn uvodni Lucie Janotová, zakladatelka BoBo Vibe Užijte si svátek zamilovaných po svém! Stačí otevřít svoje srdce novým věcem a věřte, že i pro mne to bude změna! Do dnešního dne jsem totiž „srdíčkové“ oblečení a doplňky považovala spíše za infantilní roztomilost vhodnou[číst více]
  • uvodni   Chtělo by se mi napsat “italská svatba roku”… jenže to by opravdu bylo hodně vzdáleno od pravdy. Svatba módní blogerky Chiary Ferragni a italského zpěváka Federica Leonarda Lucia známého jako Fedez byla spíš “světovou událostí století”. Pár se zasnoubil v[číst více]

 



Wishlist