By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Zdravé hubnutí podle Gabriely Peacock vol. 2

další tipy z přednášky Gabriely...

Víte, jak správně nastartovat hubnutí?

4.   VELIKOST PORCÍ

Pokud chcete zhubnout, je samozřejmostí redukovat velikost porcí. Zeštíhlující gely Slim me od GP Nutrition jsou určeny ke zmírnění vašeho apetitu, proto je důležité, abyste jedli uváženě a zredukovali vaše současné porce alespoň o 50 %, v obsahu bílkovin, škrobovitých příloh a celozrnných potravin.

5.   HYDRATACE

Často zaměňujeme žízeň za hlad a pokud jsme dehydrovaní, tělo zadržuje vodu a my si připadáme oteklí. Pijte 2-3 litry bezkofeinových tekutin denně.

 

Kopie návrhu Kopie návrhu Bez názvu (7)

 

6.   STIMULANTY

Stimulanty (např. kofein, nikotin, alkohol) zapříčiňují zvýšení hladiny krevního cukru, protože podněcují nadledvinky k uvolňování kortizolu. Výzkumy ukazují, že kortizol má nepříznivý dopad na udržení váhy a zvyšuje chutě na energetické bomby.

Pokud potřebujete kofein či alkohol, nekonzumujte je na prázdný žaludek, tělo je lépe vybaveno se s nimi vyrovnat spolu s jídlem.

#noone’sperfect

V průběhu odpoledne si dejte proteinový prášek a vlákninový ‚šot‘ před večeří.

V ideálním světě bych nikdy nedoporučovala doplňky namísto skutečného jídla, ale většina zaneprázdněných lidí se není schopna kvalitně stravovat, navíc dnešní potraviny nejsou bohužel výživné, jak tomu bývávalo před 50ti lety. Doporučuji můj doplněk s vlákninou Slim Me – obsahuje ve vodě rozpustný glukomannan a další látky, které zajišťují spalování tuků jako piperin, účinná složka černého pepře – před hlavním jídlem. Když ho smícháte s vodou, vytvoří gel a částečně vyplní žaludek, takže sníte méně. Mnoho lidí, kteří ke mně dochází, bojuje s únavou v polovině odpoledne; těm doporučuji svůj proteinový prášek Protein Me, který je těmito hodinami provede. Zaplní a je výživný.

7.   CVIČENÍ

Doporučujeme, aby se každý týdně věnoval fyzické činnosti po vzoru doporučení NHS (National Health Service, národní zdravotní služba VB). Do svého plánu zahrňte alespoň 150 minut mírného cvičení týdně, ať už jde o rychlou chůzi nebo ježdění do práce na kole. Živější sporty jako plavání, běhání či aerobik vám dopomůžou k ještě lepším výsledkům!

Více cvičení = lepší výsledky

 

Kopie návrhu Kopie návrhu Bez názvu (9)

 

8.   SPÁNEK

Většina dospělých lidí potřebuje 7-9 hodin spánku denně, ačkoliv někomu stačí jen 6 hodin a někdo naopak potřebuje až 10 hodin spánku denně. Je důležité osvojit si pravidelnou večerní rutinu s pravidelnou dobou spánku, protože narušené spánkové fáze se ukázaly jako dalším rizikovým faktorem při zvyšování váhy.

 

 

GABRIELA
PEACOCK

nutriční specialistka
Zdroje:

Vydáno: 24.5.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • OLYMPUS DIGITAL CAMERA Svatební sezóna je v plném proudu a těm, co právě vybírají prstýnky, které ozdobí levý prsteníček, vybíráme pár originálních kousků. Přeci jenom, děláte to (minimálně) s myšlenkou na celý život, tak by výběr měl stát za to…. Tak teď už jen toho[číst více]
  • Snímek obrazovky 2018-01-29 v 21.24.00 Když vaše děti začnou dělat první krůčky, je to velká událost. U nás to bylo naprosto stejně! A jelikož máme první miminko, nákup těch prvních botiček u nás doma způsobil trošku stres. A to jenom z důvodu, že jsem chtěla,[číst více]
  • girlboss uvodni 2 Nic nás neinspiruje víc než žena, která je úspěšná ve svém povolání. Zeptali jsme se několika hvězd ve svém oboru a požádali je o jejich rady. Pokud máte pocit, že přišel čas na změnu vašeho pracovního života, rozhodně dejte na[číst více]

 



Wishlist