By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Práce na plný úvazek: jak shodit při nedostatku času

Skvělé rychlé tipy od naší Gabriely...

Pravidelné cvičení není důležité jen pro posílení a vytvarování svalů, pomáhá i se základními tělesnými funkcemi jako trávení. Pro ty z nás, kteří celý den sedí v kanceláři, je těžké si představit, jak takové cvičení nebo dokonce jen zdravou stravu do podobného dne reálně nacpat. Dokonce i při aktivnějším povolání nás stíhá nedostatek času, abychom zvládli posilovat, protáhnout se nebo jen kvalitně jíst. Proto vám přinášíme pár tipů, jak zhubnout i při klasické práci na plný úvazek.  

 

Studio McGee

 

Dávejte pozor na velikost porcí

Tato malá změna vás nebude stát ani minutu času navíc. Zhltnout pořádnou porci po dlouhém, stresujícím dni v kanceláři je lákavé, ale když budete pozorněji sledovat, jak velké porce ve skutečnosti konzumujete (a ptát se sami sebe, jestli opravdu máte až takový hlad), dokážete s příjmem kalorií divy. Nakupte si menší nádobí nebo před vařením zvažte suroviny. Víte, že většina z nás si žízeň plete s hladem? Půl hodiny před každým jídlem vypijte sklenici vody, pak se s větší pravděpodobností nepřejíte.

Jezte pravidelně  

Všichni to známe: dnes ráno jsme zaspali, takže snídani jsme přeskočili, a teď, když je oběd, snědli bychom vola. A tak si místo obvyklého salátu objednáme něco většího a méně zdravého. Přeskakováním jídel zpomalíte svůj metabolismus a zvýšíte riziko náhlých chutí. Snažte se připravovat si své chody i svačiny dopředu a dodržujte odstup tří až čtyř hodin mezi jídly, tak svůj hlad udržíte na uzdě. Obiloviny, které bobtnají během noci, jsou skvělým a jednoduchým řešením, pokud si chcete ráno dopřát výživnou a kvalitní snídani. Vločky prostě nasypte do zavírací sklenice spolu s jogurtem nebo ovocným džusem a posypte ovocem. Šoupněte na noc do ledničky a hey presto! Zdravá, sytá snídaně je na světě.

Překopejte svou pauzu na oběd 

Asi třetina zaměstnanců jí u pracovního stolu. Zvyk je železná košile – ale zvedněte se od něj a jděte ven, když sníte svůj oběd na vzduchu, ještě si u toho zacvičíte procházkou. Nemusíte chodit daleko – i rychlá chůze denně po 20 minut spálí vaše kalorie a pomůže vám vyčistit si hlavu, což pravděpodobně toho dne povede k větší pracovní efektivitě. A až půjdete zpátky do kanceláře, rozhodně to vezměte po schodech.

averymadelinee

 

Nepromarněte víkend  

Víkend nás může pěkně překvapit svou lenivostí, takže si udělejte plány do nějaké tělocvičny a v polovině týdně třeba na ranní jogging a toho se držte. Cvičení se dokonce může stát součástí i vašich každodenních plánů. Večeře u přátel? Běžte tam namísto jízdy autem. Večerní odpočinek? Zkuste 15-ti minutové joga vodeo. I tím přispějete svou troškou do mlýna.

You'll feel the burn with this short and sweet routine_

 

 

GABRIELA
PEACOCK

nutriční specialistka
Zdroje:

Vydáno: 12.7.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:


 



Wishlist