By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Nejstylovější drink sezóny: Alexander Wang pro Evian

V pořadí devátá kooperace značky Evian a módních tvůrců uhasí vaši žízeň!

evian milosh

Paul Smith, Elie Saab, Diane von Fürstenberg, Jean Paul Gaultier, Issey Miyake, Christian Lacroix, Kenzo a Courreges byli ve francouzském domě Evian předskokani jednoho z nejžádanějších jmen současnosti.

Alexander Wang má za sebou rušné měsíce. Po tom, co koncern H&M minulé jaro celosvětově uvedl do prodeje jeho limitovanou kolekci, seděl Wang ještě dvě sezony na dvou židlích. Řídil vlastní značku a jako kreativní ředitel módního domu Balenciaga zodpovídal i za kolekce francouzského módního domu. V červenci 2015 však pozici opustil a v září tohoto roku na londýnské Albemarle Steet otevřel svůj první vlajkový obchod. Oficiální zpráva o limitované edici láhve Evian tak přirozeně posunula jeho impérium na novou lifestylovou úroveň.

„Pitný režim je součástí každodenního života a rovněž dostupné jsou i modely Alexander Wang, který si i při spolupráci s Evian zachoval svou vlastní identitu,“ řekl o spolupráci Laurent Houel, brand director Evianu. Alexander Wang ponechal skleněnému základu minimalistický design a zůstal věrný i černobílé paletě barev. Povrch lahve tedy zdobí čárový kód, který Wang v minulosti aplikoval i na své kolekce oblečení. „Nežijeme jen z bot a oblečení. Chodíme do restaurací. Jíme. Pijeme. Tato spolupráce s tak silným partnerem mě velmi stimulovala a byla pro mě vzácnou možností posunout svoji značku do nového teritoria,“ vyjádřil se sám autor.

Nechme se překvapit, zda tento počin uhasí žízeň této sezóny po nových designérských spolupracích. Limitovaná edice láhve bude dostupná i v České republice.

evian milosh

MILOSH
HARAJDA

producent
Zdroje: archiv

Vydáno: 15.10.2015 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:


 



Wishlist