LEMARKET – tisíce poctivých dárků na jednom místě
Vánoční LEMARKET se po roce vrací, a to rovnou do nové lokace v podobě haly 13 v Pražské tržnici, kde se 4. – 5. prosince 2021 představí kurátorovaný výběr více než 100 lokálních prodejců.
LEMARKET nabídne tradiční široký záběr značek od oblíbených jmen po nové projekty, od šperkařů, módních brandů či dekorací až po delikatesy, kosmetiku, doplňky do bytu či dětské zboží. Mezi potvrzená jména patří např. šperky Du Coeur, porcelán MindSet a Výpečky, květinářství Květerie, módní značky jako White Sage či Oneday, kabelky ADEMI, papírnictví Kartotéka, doplňky pro krásnější domov od SELAH store, přírodní kosmetika Jagaia, svíčky Perfumed Prague nebo převážně dětské značky jako Wild Moon a Kotoloč. Seznam všech tvůrců bude uveden na webu LEMARKETU.
„Máme velkou radost, že se na nás Pražská tržnice obrátila s návrhem pořádání vánočního tržiště v nově zrekonstruované hale 13, která je pro 13. ročník naší akce jako stvořená.” říká Elena Janota, zakladatelka LEMARKETU. „Abychom mohli dát šanci prezentovat se co největšímu počtu značek, přímo před halou 13 bude také velký bílý stan s vytápěním a dřevěnou podlahou. Kapacita tak bude vyšší než obvykle, akce však i nadále zůstává kurátorovaná a držíme si vysoký standard, na který jsou naši návštěvníci zvyklí.” dodává Janota.
„Už od dob založení tržiště nám jde o to objevovat a představovat poctivé značky širší veřejnosti a pomáhat jim v jejich posunu – letos je situace bohužel zase o něco kritičtější vlivem pandemie, nemožností potkávat se osobně na marketech a obecně větším šetřením ve společnosti.”
I proto bude letos jedno z míst věnováno dárkům přímo pro designéry. „V rámci LEMARKET studia máme stálé klienty, kterým radíme s marketingem, brandingem značky i tvorbou obsahu. Nafukovací kapacitu bohužel nemáme, ale napadlo nás pomoci – kromě tržiště samotného – alespoň jednorázově, třeba formou voucherů na konzultace ohledně směřování značky nebo tvorbu grafiky či jiného obsahu,” vysvětluje Janota. „Na LEMARKET často chodí i rodiny a kamarádi našich tvůrců a právě pro designéry bývá oříšek něco pořídit. Dárek v podobě pomoci jejich značce tak snad udělá radost dvojnásob,” doplňuje.
Jako vždy nebude chybět dětský koutek v režii LEMARKET Hlídárny nebo oblíbená food zóna plná osvědčených pražských bister a podniků. V plánu je také řada workshopů pro děti i dospělé návštěvníky a rovněž doprovodný kulturní program dle pandemické situace.
JASANOVSKÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje:
Vydáno: 30.11.2021 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
5 ikonických bot, které budou moderní ode dneška i za padesát let
Jsou boty, které kupujeme podle nových módních trendů. Jsou boty, které kupujeme z rozumu. A pak jsou tu prostě nadčasové kousky, do nichž investice nebudete litovat. Navíc rozhodně nezruinují váš rodinný rozpočet. Klasické conversky, birkenstocky nebo martensky jsou „forever and ever”[číst více]
-
Louis Vuitton představuje novou reklamní kampaň se Selenou Gomez!
Umělecký ředitel: Nicolas Ghesquière Fotograf: Bruce Weber Kreativní ředitel: Ronnie Cooke Newhouse Hvězda: Selena Gomez Modelky: Jean Campbell, Sora Choi, Luisiana Gonzalez, Erika Linder, Rianne Van Rompaey a Natalie Westling Styling: Marie-Amélie Sauvé Make-up: Peter Philips Vlasový styling:[číst více]
-
5 tipů na těhotenské hýčkání
Těhotenství rovná se neustálé omezování. Nic, co zavání aspoň trochu legrací (alkohol, káva, cigarety, adrenalin, akrobacie, divoký sex apod.:-))))), byste neměla. Po porodu se přesune pozornost na miminko a vy na sebe nebudete mít už vůbec čas. V těhotenství si tedy dopřejte co[číst více]