By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Jak přežít festivalou sezónu podle Gabriely Peacock

Začíná nám léto a s ním nekonečné večírky....

Návrh bez názvu - 2019-06-24T132932.653

 

Jak se můžeme vrátit do formy po řekněme trochu bujařejším období, třeba po festivalech?

„Určitě znovu zavodnit a nepodceňovat spánek. Spánková deprivace prokazatelně snižuje hladiny leptinu – hormonu potlačujícího chuť k jídlu, takže zvyšuje hlad, a my máme tendenci sahat po potravinách bohatých na sacharidy, cukry a soli. Vyhněte se tomu a nenechte úroveň cukru v krvi kolísat. To zahrnuje konzumaci složitých škrobovitých sacharidů (jako celozrnné potraviny, ovesné otruby) a kvalitního proteinu (libové maso, ryby, vejce či fazole) s každým jídlem či svačinou. Oslavy a noční party si tak prostřídejte se zdravější stravou a dny volna!“

„A když už hřešíme…. nezapomeňte tělu pomoci i z té druhé strany. Ideální je v tomto období užívat Clean me kúru nebo pokud čekáte opravdu velkou party limitku SOS me od GP Nutrition. Pomůžou a uleví játrům a vám bude hned lépe…“

 

Návrh bez názvu - 2019-06-24T132551.755

 

A pár rychlých rad na letní období party?

„Sladkosti obsahují hodně cukru a tuku. Místo toho volte kvalitní hořkou čokoládu s vysokým obsahem kakaa (alespoň 70%). Má vyšší podíl antioxidantů a díky její hořké chuti se jí jen tak nepřejíte. Také sýr obsahuje hodně tuku, takže si hlídejte porce (doporučenou porcí je kostka o velikosti krabičky zápalek (té malé!) Ideální čas na detoxikaci opravdu není, ale můžete zkusit nahradit jedno až dvě jídla ve dnech volna zeleným smoothie a zdravou polévkou bohatou na bílkovinu.“

Pár tipů, jak se vypořádat s kocovinou?

„Na koktejlových party vždy prokládejte alkoholické drinky nealkoholickými s čerstvým citrónem nebo minerálkou, takže se zároveň zavodňujete a zároveň snížíte množství zkonzumovaného alkoholu. Vždy se před tím nebo během večírku něčeho najezte. To pomůže alkohol odbourat a zmírnit jeho účinky příštího dne! Zelený čaj je zdrojem katechinů, které prokazatelně podporují účinky detoxikačních enzymů. Jeho polyfenoly mají zase výjimečný detoxikační potenciál, takže sníží ničivé účinky toxinů v buňkách. Lesní plody obsahují anthokyany – zajišťují typicky rudou až modrou pigmentaci neboli barvu některých rostlin, květin a ovoce. Jsou velmi silnými antioxidanty, bojujícími proti volným radikálům a upravující funkci jater. Vybírejte proto borůvky, ostružiny, maliny, černý rybíz, kanadské borůvky, třešně a červené hrozny.“
Návrh bez názvu - 2019-06-24T133027.396

 

 

 

 

 

GABRIELA
PEACOCK

nutriční specialistka
Zdroje:

Vydáno: 25.6.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • top beauty uvodni final 1. SPF na tvář Ochrana před sluncem je vždycky na vrcholu mého seznamu nezbytností! Nikdy neopouštím byt bez použití opalovacího krému. A to i v zimě! Klasická textura opalovacího krému je ale ve většině případů lepkavá, mastná a trvá to[číst více]
  •   Od té doby, co se Ben narodil, se mne často ptáte na produkty, které používám. Proto jsem se rozhodla vám jich tady pár představit. Jsou to věci, bez kterých se neobejdu a za kterými si stoprocentně stojím. Ale hned[číst více]
  • beauty chyby uvodni Ty roky pozorování make-up artistů ve studiu mi přece jenom k něčemu jsou 🙂 Pořád si sice neumím namalovat kouřové stíny tak, abych nevypadala jako po zákroku šíleného malíře, ale je pár tipů, které jsem zjistila a mohu potvrdit jejich[číst více]

 



Wishlist