By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Exkluzivně: Louis Vuitton a Bobovibe představuje náramek, který pomáhá dětem

Máme obrovskou čest představit šperk, který vám nejenže bude slušet, ale navíc zachrání spoustu životů.

IMG_7341

 

Stalo se to asi týden po narození syna. Ležela jsem v posteli a Ben spokojeně spinkal hned vedle v té své. Tajně jsem ho pozorovala, jako jsem to dělala snad každý večer, než jsem šla spát. A najednou jsem se rozplakala… Bylo to oficiální! Stala jsem se mámou a svět se prostě změnil. Nechápala jsem, jak jsem bez něj mohla tolik let žít a nedovedla si představit, že by to mohlo být kdy jinak. Můžete se mi smát, že mi to tedy trvalo a že jsem se zařadila do škatulky těch šílených uplakaných žen. Možná máte pravdu. Rozdíl je jen v tom, že tehdy jsem plakala štěstím. A dneska, když píšu tento článek, mám slzy na krajíčku znovu… Bohužel z jiného důvodu.

625 dětí přišlo loni v Sýrii o život. Dalších 6 milionů nechodí do školy, protože třetina syrských škol je zničená nebo ji obsadili radikálové. Šest miliónů jejich rodičů je závislých na humanitární pomoci a přibližně 3 miliony žijí ve špatných podmínkách. Ty čísla prosím berte jako orientační. Každou minutu totiž stoupají. Hloubka utrpení těchto dětí a jejich rodičů je pro mě nepředstavitelná. Ani jedno dítě na světě by takovým způsobem nemělo strádat!

Když mě oslovil francouzský módním dům Louis Vuitton na spolupráci ke kampani #MAKEAPROMISE, nemusela jsem se rozmýšlet ani vteřinu. I kdyby tento článek na Bobovibe pomohl jen jednomu z těchto dětí, budu mít ohromnou radost. Proto vám tedy představuji nejnovější verzi náramku Silver Lockit, který má za cíl zvyšovat povědomí o údělu syrských dětí a zároveň je z prodeje financována sbírka na jim určenou pomoc.

Konflikt v Sýrii zuří již sedmý rok. Za tu dobu se z něho stala největší humanitární krize od druhé světové války na světě (!), v níž miliony lidí přišly o své domovy. Šest milionů dětí potřebuje pomoc v Sýrii, další dva a půl žijí jako uprchlíci za hranicemi země. Bez podpory partnerů jako Louis Vuitton a klientů této značky, která se UNICEF dostává, hrozí, že některé aktivity zachraňující životy budou s největší pravděpodobností ukončeny; to bude mít značné následky pro syrské děti a komunity, které je přijaly. UNICEF pomáhá zajišťováním bezpečné pitné vody a kanalizace, zdravotní péče a základní výživy, finanční pomoci rodinám a v zimních měsících také distribucí ošacení a dek.

Koupíte-li si Silver Lockit Color, přispějete na životně důležité programy, které UNICEF podporuje nejen v Sýrii, ale i za hranicemi. Silver Lockit Color je symbolickým obnoveným slibem značky, že UNICEF bude podporovat prostřednictvím sbírky na pomoc dětem, které takovou pomoc akutně potřebují. Od roku 2016, kdy byl uveden na trh, se vybralo již více než dva a půl milionu dolarů. Díky tomu se nejen jim, ale i jejich rodinám dostává pomoci, která zachraňuje životy. Vrací naději bezmocným, které si prožily nepředstavitelnou hrůzy a bídu války.

Motiv Silver Lockit, inspirovaný „nevypáčitelným“ bezpečnostním zámkem vyrobeným dle návrhu Georgese Vuittona, který měl chránit nejvzácnější osobní věci klientů, je tradičním symbolem bezpečí a ochrany, a zároveň i pečetí, která stvrzuje slib. Zámeček v provedení z ryzího stříbra se nabízí jako přívěšek na náramek v některé z pěti barev vlákna (žlutá, fialová, růžová, modrá a černá). Cena je 250 dolarů, 100 dolarů z každého prodaného kusu jde na konto UNICEF.

Přesně dnes jde nová série náramků do prodeje online ZDE a zítra, tedy 15. září 2017, bude k dostání i ve více než 200 značkových obchodech sítě Louis Vuitton po celém světě. Zajděte se na něj podívat do pražské Pařížské ulice 3. Jeho nákupem pomůžete zachránit mnoho nevinných dětských životů a ještě si uděláte radost krásným šperkem.

Připojte se k nám. #MAKEAPROMISE 

Chcete-li přispět přímo na konto syrských dětí u UNICEF, navštivte stránky: www.support.unicef.org/lvforunicef

Více informací o partnerství LOUIS VUITTON for UNICEF navštivte stránky: www.louisvuitton.com/lvforunicef

IMG_7235

IMG_7265

IMG_7387

IMG_7230

IMG_7277

IMG_7341

IMG_7425

IMG_7213

IMG_7497

IMG_7326

IMG_7269

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv, istangram

Vydáno: 14.9.2017 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • Smoothie, které chutná přesně tak skvěle jak vypadá! Dejte si ho jako lehkou snídani nebo osvěžující svačinku. Ingredience na jednu osobu: 1 mražený banán 1/2 hrnku borůvek 1 čajová lžička mandlového másla 250 ml mandlového mléka 1 sáček Boost Me[číst více]
  •   Lucie Janotová, zakladatelka BoBo Vibe Chystáte letos svatbu a přemýšlíte, kde si to své „ano“ říci? Hledáte originální místo, které bude pro vás i všechny vaše hosty zcela nezapomenutelné? O jednom bychom věděli… 🙂 Rozpíná se na útesu a místní atmosféra[číst více]
  • runway report FW 2015   La Vie Boheme Maxi šaty, midi sukně, květinové potisky, batika a kalhotové kostýmy – kult sedmdesátých let předvedli módní návrháři během léta a ani na podzim se s ním nehodlají rozloučit! Hlavním trendem letošních kolekcí jsou tradiční materiály s[číst více]

 



Wishlist