By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Bobomama: Lazy Eye

Pokračujeme v našem seriálu o krásných a inspirativních maminkách.

IMG_6850

 

Pokud máte rádi módu padesátých let inspirovanou Amerikou, pak vám oblečení módní návrhářky Hany Noble nemusím představovat. Těm ostatním prozradím, že tahle atraktivní brunetka vystudovala dějiny umění a v roce 2012 si založila značku Lazy Eye, kterou ovlivnila její stáž v Londýně a cesta do New Yorku a Los Angeles. Jejím mužem je Američan Tyler Noble, který už deset let žije v Česku a mají spolu nádherná tříletá dvojčátka jménem Herbert River a Greta Thalassa.

 

Poprvé jsem zatoužila po dítěti:

Přibližně ve třiceti letech.

Být mámou pro mě znamená: 

Starosti a radosti, velká zodpovědnost a taky velká zábava.

Moje první reakce na pozitivní těhotenský test:

Šok.

V těhotenství jsem si „ujížděla“ na:

Mandarinkách.

Na porodu mě překvapilo:

Asi všechno.

Z porodu si pamatuji:

Jen matně, že jsem chtěla ze sálu hodně rychle pryč.

Z porodu bych raději zapomněla:

Není nic, co bych chtěla zapomenout.

Partner u porodu – ano, či ne:

Rozhodně, byl velká psychická podpora.

Vidět mé děti poprvé bylo…: 

Zvláštní, doposud neznámý pocit, který jsem zpracovávala hodně dlouho.

Když jsme děti přivezli domů, nejvíc mě překvapilo…: 

Že budeme mít doma hodně dlouho hodně velkej binec a bude mi to úplně jedno.

Jméno mých dětí jsme vybírali…:

Chtěli jsme jména, která se vyslovují stejně česky i anglicky.

Kdybych měla dát jen jednu jedinou radu ohledně šestinedělí, pak by to bylo:

Když děti spí, tak spát a na úklid se vykašlat.

Jaký je rozdíl mezi Hanou, co neměla děti a Hanou, co je má:

Život se změnil asi hlavně tou velkou zodpovědností za děti, už si nemůžu svobodně dělat, co chci, mám o sebe větší strach, protože tu musím být pro děti. Není to jen o mně, ale o nás, což je ve spoustě věcech ale úžasný.

Jaká jsem máma:

Přísná, hektická, bordelářská, líná a samozřejmě milující a někdy dost neurotická.

Jakou nejlepší radu o výchově dětí jsem dostala:

Dávej dětem volnost, ale vymez jim mantinely. Nikdy je netrestej za to, že ti řeknou pravdu, i když se ti ta pravda nemusí tolik líbit.

V čem jsou moje děti po mně:

Neposední, tvrdohlaví.

V čem jsou moje děti po partnerovi:

Chytří, pohybově nadaní.

Nejlepší tip na hledání chůvy je…:

Nemáme chůvu.

Nejoblíbenější místo, kam zajít s dětmi na oběd:

Doma nebo do parku, jinak je to demoliční četa a to nemůžu nikomu udělat.

Oblíbená dětská hračka:

Baterka nebo cokoli, co svítí.

Oblíbená dětská kosmetika:

Na kosmetice si moc neujíždíme. Ale děti milujou můj krém a hlavně rudou rtěnku.

Oblíbená dětská dekorace:

Dekorace by u nás vydržela asi tak 5 min, než by byla zdemolována. Naše dekorace jsou počmárané stěny a nábytek.

Mateřství a kariéra:

Je to drsný, složitý časově a nemáte vůbec žádný čas sama na sebe. S manželem to máme rozdělené, já jsem s dětma dopoledne, on odpoledne. Po večerech doháním resty, co nestihnu přes den a když se mi někdy podaří někam večer jít, tak je to svátek!

Můj způsob, jak si dobít baterky:

Když rodiče pohlídají děti tak sauna nebo nejlépe odjet na pár dní někam hodně daleko.

Další dítě – ano, či ne: 

Dvojčata mi zatím pro nějaký čas stačí 🙂

 

Snímek obrazovky 2018-02-16 v 20.14.15

@lazyeyefashion

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv, instagram

Vydáno: 2.3.2018 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • milano uvodni nahledova FINAL JAK SE TAM DOSTANETE: Nejrychlejší cesta je rozhodně letadlem. Letenky se pohybují v rozmezí od 1500 do 5000 Kč. Vše samozřejmě záleží na období, kdy chcete Miláno navštívit i na štěstí a tom, jak umíte hledat ty nejlevnější spoje. Naposledy[číst více]
  • le-palais_ja-1 28.9 – 4.11. 2016, Le Palais Art Hotel Prague Vizuální umělkyně Veronika Drahotová se ve svém díle věnuje široké škále formálních výstupů, od objektů, světelných instalací (např. duhové nasvícení Pražského hradu), videa i fotografie přes klasickou malbu až k abstrahující/experimentální malbě.[číst více]
  • uvodni Miluji reklamy v módních magazínech, které jsou většinou výsledkem práce špičkových fotografů, designerů, stylistů, umělců. Jsou pro mě stejně inspirativní jako třeba módní editorialy. Tentokrát jsem si zamilovala novou „BELIEVE IN LOVE“, kampaň Tiffany & Co. Šperkařská značka oslavuje moderní pojetí lásky.[číst více]

 



Social Photos


Wishlist