By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

5 kroků ke štěstí

Jídlo, odpočinek, cvičení. Co vše pomáhá, abychom byli šťastnější?

Existují  jednoduché kroky, které naše sebevědomí a to, jak si užíváme života, zvýší. Chcete je zkusit?

_Mi piace__ 397, commenti_ 19 - ALENA GIDENKO (@modaprints) su Instagram_ _Tag your BFF!When you and your bestie have matching suits, you are bound to take a photo and of…_

  1. Hlídejte si, co jíte, jezte pravidelně a do diety určitě zahrňte dostatek ovoce, zeleniny a vlákniny. Nezapomínejte ani na suplementy, které se hodí pro vaše individuální potřeby, podpoří váš metabolismus a tělo zásobí výživnými látkami. Jezte to, co máte rádi a nezapomínejte ani na nové chutě – barvy i nové koření přinášejí štěstí! Anebo zkuste do mixu přimíchat Bikini Me. Nebudete pociťovat hlad a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat: lehčí pocit, vyrýsovanější tvary a větší příval energie – tak si vaše léto užijete opravdu bez obav, ať už v práci, či mimo ní.

  2. Cvičte pravidelně a najděte si sport či činnost, která vám přináší potěšení. Kombinujte aktivity jako jóga, běh, plavání a posilovna, dokud nenajdete ten správný mix, který budete schopni pravidelně dodržovat. Cvičení by nemělo být povinnost, ale něco, na co se budete těšit – pokud nesnášíte tělocvičnu, běžte tančit. Pokud milujete přírodu, zapište se do turistické skupiny. A pokud prostě cvičit nehodláte, studie prokazují, že chůze, lezení či domácí práce se také dají skvěle využít – a ještě budete mít domácnost jako klícku!

  3. Jezte, cvičte a bavte se s přáteli. Setkávání a sdílení zážitků posiluje pocity štěstí a sebeúcty. Zorganizujte setkání či pozvěte nového kolegu z práce na kafe. Snažte se svůj svět trochu rozšířit, otevřete své srdce ostatním a sdílejte s nimi úsměvy, smích i štěstí.

  4. Vděk a uvědomění si toho, co máme, vede k pocitům naplnění a spokojenosti. Najděte si čas sepsat si, co vše máte – zdraví, rodinu, přátele, překrásný západ slunce, hezký den, zvuk zpěvu ptáků… Nemusíte se vzdávat materiálního světa, jen si o krok ustupte. Namísto těšení se z toho, „co“ můžete koupit, uvědomte si, že to můžete udělat díky svým vydělaným penězům či prostě štěstí. Stojíte za hezkou věc a každý si zaslouží nějakou tu odměnu!

  5. Naplánujte si taky nějaký odpočinek. Užívání si na slunci může znamenat i méně spánku. Šlofík během dne vám ale pomůže cítit se odpočatí a čerstvější a nějaký promarněný spánek nahradí. Anebo prostě jen ulevte mysli klidem – existuje spousta aplikací, které vám ho ze sebe pomohou vydolovat a dají pocítit Zen!

  6. Zkuste štěstí! Už jste slyšeli o terapii štěstím? Nebo józe smíchu? Namísto soustředění se a snažení se se přijít na to, proč se cítíme špatně, myslete na to, co vás dělá šťastnými. Soustřeďte se na vzpomínku, která byla příjemná – držení se za ruce, nádherná květina, výraz štěstí na milovaném obličeji… Usmívejte se, smějte se, tančete a pouštějte si veselou muziku. Zkuste to – funguje to (a nevšímejte si toho, jestli vám to připadá přihlouplé, tak to má být)!

AMOUR & MER

 

GABRIELA
PEACOCK

nutriční specialistka
Zdroje:

Vydáno: 28.7.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • kabelky uvodni   Týden módy je pro většinu z lidí z módní branže něco jako maratón. Jeho příprava začíná dlouhé týdny před jeho začátkem. Předpokládá se to největší cardio zatížení, nalezení meditativního stavu mysli a hlavně odvaha postavit se na start. Proto jsme[číst více]
  • spanek gabina A čísla českých žen nejsou o mnoho lepší. Toto vyčerpání dokáže způsobit nejen netečnost a zpomalenost, ale vede i k dlouhodobým zdravotním problémům. Pokud je i pro vás obtížné usnout, zkuste tato jednoduchá řešení k dosažení poklidného, regenerujícího spánku. Digitální Detox Rychlé[číst více]
  • uvodni S Markétou Pavleye jsem se poprvé potkala před mnoha lety na focení. Neuvěřitelně šikovná make-up artistka! Proto musím přiznat, že jsem byla trošku v šoku, když se po několika letech v módním byznysu rozhodla pro diametrálně odlišné povolání – foodblogerky.[číst více]

 



Wishlist