By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Limitka Stoli Night Edition

vodka limitovaně:-)


Lotyšská vodka Stoli patří mezi nejoblíbenější značky vodek na světě. Její klasická verze se skvěle hodí na příjemné domácí popíjení i na večerní posezení s přáteli. Ochutnejte novou limitovanou edici Stoli Night Edition, která skvěle zapadne právě na večerní party. 

Svoboda ducha, svoboda vyznání, svoboda slova. To všechno jsou hodnoty, jež v dnešním světě bereme za samozřejmé, i když pro někoho jejich dodržování samozřejmostí vůbec být nemusí. Oslavte s limitovanou edicí oblíbené vodky Stoli svoji svobodu a užijte si, jak chutná.

Stoli Night Edition je oblíbená klasická vodka v limitovaném designu. Unikátní fosforeskující obal svítí ve tmě, a proto se jedná o skvělou společnici na každou party či nočního baru – tuto vodku rozhodně nepřehlédnete. Její jemnosti bylo docíleno pomocí čtyřnásobné destilace a filtrace, a přitom vás příjemně zahřeje na jazyku. Je vyrobena z kvalitní ozimé pšenice. Při síle 40 % alkoholu je neopomenutelným základem nejrůznějších drinků.

 

Night Edition je další limitovanou edicí, se kterou značka Stoli přichází. Tato limitka navazuje na předchozí Stoli Ukraine Edition a stejně jako ona oslavuje svobodu, již musíme hýčkat a střežit, i přestože se může zdát jako samozřejmá.

EVA
JASANOVSKÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje:

Vydáno: 19.2.2023 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  •   Hledání toho pravého kadeřníka je stejně těžké, jako najít životního partnera. Potřebujete někoho, kdo vám bude rozumět, naslouchat vašim prosbám a problémům, mít na vás čas a někdy se nebát zaexperimentovat. Pokud jste toho svého „prince“ (nebo princeznu) ještě neobjevili,[číst více]
  •   Známe to všichni… čas od času prostě nemáme ani minutu na to, abychom si stihly umýt vlasy. Já se musím přiznat, že tímto časovým problémem trpím prakticky už více jak 2 roky, přesně od té doby, co se narodil[číst více]
  • Miluji reklamy v módních magazínech, které jsou většinou výsledkem práce špičkových fotografů, designerů, stylistů, umělců. Jsou pro mě stejně inspirativní jako třeba módní editorialy. Tentokrát jsem si zamilovala novou „BELIEVE IN LOVE“, kampaň Tiffany & Co. Šperkařská značka oslavuje moderní pojetí lásky.[číst více]

 



Wishlist