By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Kofila v limitované designové edici

Limitky nás baví! Ať už je to kabelka, parfém nebo čokoláda...

Často vás informujeme o limitovaných kolekcích módních či kosmetických značek… Jo, limitky novináře i blogery baví! U českých výrobků je bohužel tak často nevídáme. Řekněme, že naše značky nemají tak pružný marketing…? A už vůbec ne v potravinovém průmyslu. Nejen kabelky či parfémy, i v něm bývají limitky velmi sexy! Zmiňme například velmi povedené limitované edice nanuku Magnum nebo vod Evian. Velmi dobře se daří také spojení Coca-Coly Light se světovými návrháři (u nás nebývá k dostání, proč..?!)

S limitovanou edicí nečekaně přišla kofila a my jen tleskáme!

 

IMG_1490

 

Kofila je s námi už od roku 1923 a za tu dobu se stala jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších českých cukrovinek. Kombinace kávy v křehké mléčné čokoládě jí zajistila neutuchající popularitu mnoha generacíTypicky žlutý obal s mouřenínem popíjejícím šálek kávy navrhl před více než 90 lety tehdy ještě neznámý a teprve dvacetiletý Zdenek Rykr (mimo jiné i autor modré hvězdy čokoládovny Orion). Jeho návrhem se Kofila s minimálními úpravami pyšní dodnes a nehodlá se ho vzdát. Pro limitovanou edici nyní dala znovu prostor začínajícím designérům. Ti vhodně zachovali retro styl i barevnost tyčinky. No bez toho by to nešlo! Tak jak se vám líbí?

Nové atraktivní obaly od čtyř talentovaných grafiků a ilustrátorů z České republiky a Slovenska. Vítězné návrhy jsou od Kateřiny Kynclové, Markéty Michálkové, Lukáše Tomka (Tomski&Polanski) a Jána Vajsábela. U nás vyhrává design od Kynclové.

 

KOFILA_design_edice_Jan Vajsabel

Ján Vajsábel

KOFILA_design_edice_Katerina Kynclova

Kateřina Kynclová

KOFILA_design_edice_Marketa Michalkova

Markéta Michálková

KOFILA_design_edice_Tomski&Polanski

Lukáš Tomek

EVA
JASANOVSKÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: bobovibe a kofila

Vydáno: 27.3.2017 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:


 



Wishlist