By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Značka Louis Vuitton představila další sérii charitativních náramků

V rámci partnerství LOUIS VUITTON for UNICEF a u příležitosti Světového dne dětí uvádí Louis Vuitton na trh náramek Silver Lockit, který navrhla Sophie Turner.

180717_LV_0486x

 

Úmluvy o právech dítěte v roce 1989. Cílem je mobilizovat lidi, aby pomáhali zachraňovat životy dětí, bojovali za jejich práva a umožnili jim tak realizovat jejich potenciál. V rámci stálé kampaně #MAKEAPROMISE značka Louis Vuitton s přispěním Sophie Turner pokračuje ve svém úsilí o zvýšení povědomí a finanční sbírce pro UNICEF na pomoc těm nejzranitelnějším dětem na celém světě.

Sophie Turner, anglická herečka a příznivkyně značky Louis Vuitton byla oslovena, aby speciální náramek Silver Lockit, který symbolizuje slib Louis Vuitton pomáhat prostřednictvím UNICEF, navrhla. Nyní ztělesňuje její představu štěstí. Sestává z proplétaných šňůrek červené a bílé s motivem králíka, který je inspirován hereččiným nejnovějším tetováním*.

„Náramek má přinášet štěstí dětem, jimž jeho prodej pomáhá. Spojuje lidi z celého světa, protože UNICEF působí po celém světě, a Louis Vuitton je značka, jejímž hlavním krédem je cestování. Červená je v Číně považována za šťastnou barvu a bílá ladí s bílým králíčkem, který je na přívěšku. Bílý králíček a králičí nožka jsou v mnoha částech světa považovány za amulet štěstí,“ vysvětluje Sophie.

Zakoupením Silver Lockit by Sophie Turner máte možnost přispět k úsilí UNICEF, která pomáhá například v uprchlických táborech Cox Bazar v Bangladéši. S její podporou dokázala bangladéšská vláda proočkovat 900 000 dětí a dospělých proti choleře a zachránit více než 263 000 dětí před podvýživou.

Od uvedení Silver Lockit v roce 2016 se pro UNICEF vybralo pět milionů dolarů. Náramek inspirovaný zámkem, který v roce 1890 vytvořil Georges Vuitton k ochraně nejcennějších věcí klientů značky, je symbolem ochrany. Silver Lockit by Sophie Turner jde do prodeje za 300 € a 100 € z každého půjde na konto UNICEF.

Seženete ho na louisvuitton.com a ve více než 160 obchodech LV po celém světě.

Q95705_BRACELET SILVER LOCK IT_FrontView Q95705_BRACELET SILVER LOCK IT_BackView
SILVER LOCKIT SOPHIE TURNER (1)

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv

Vydáno: 28.11.2018 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  •     LOEWE, WHITE MAGNOLIA Parfémová voda Pink Magnolia s 20 % éterických olejů s květinovými, dřevitými a ovocnými tóny. Středem kompozice je magnólie obklopená pižmem a santalovým dřevem. Červené ovoce přidává nádech exotiky a zlatá barva symbolizuje odvahu a vášeň[číst více]
  • JAK SE TAM DOSTANETE: Nejrychlejší cesta je rozhodně letadlem. Letenky se pohybují v rozmezí od 1500 do 5000 Kč. Vše samozřejmě záleží na období, kdy chcete Miláno navštívit i na štěstí a tom, jak umíte hledat ty nejlevnější spoje. Naposledy[číst více]
  •   U nás je konec roku vždycky příjemně spojený s nějakým cestováním. Tedy doposud byl. Sama totiž vím, jak náročné pro mě byly první výlety s dítětem – ať už jsme jeli na odpoledne nebo na 3 dny, auto jsme[číst více]

 



Wishlist