Unisex Wolfgang
Česká módní značka Wolfgang, za kterou stojí invenční dvojice Viktorie Kaštánková a Zuzana Milandu, na podzim velkým mejdanem oslavila 10 let existence a nyní o sobě znovu dává vědět. Svůj sortiment rozšiřuje o nové unisex kousky – ovšem nejen pro tuto aktuální sezonu. Wolfgang je totiž brand, který přemýšlí o tom, jak módní průmysl zasahuje do životního prostředí nás všech a snaží se, aby environmentální stopa značky byla co nejšetrnější. Jak konkrétně?
„Novinky přidáváme postupně, neděláme trendy věci, s rozvahou vytváříme jednoduché oblečení, které na sebe postupně navazuje, a to i napříč léty. Ten známý formát, kdy se 4x do roka přijde s novou kolekcí, je podle nás opakem toho nejdůležitějšího trendu současnosti, kterého bychom se měli držet všichni – udržitelnosti. Tu my shledáváme v tom, že neprodukujeme zbytečný balast, ale kvalitní a nadčasové věci, které nás budou bavit ne sezóny, ale léta,“ odpovídá Viktorie Kaštánková
A přesně takové jsou i nejnovější kousky. Jednoduché linie, nadčasové, skvěle padnoucí střihy, slušivé a zároveň maximálně pohodlné („krása by měla následovat funkci, ne naopak,“ podotýká Viki), ušité z příjemných, především vlněných, materiálů pro každodenní nošení…. Tak, jak to příznivci značky dobře znají a mají rádi. Wolfgang se věnuje i outdoorovému oblečení z nanomateriálů a velkou část sortimentu nyní tvoří také prémiová řada Classy. V plánu jsou novinky z certifikované biobavlny.
„Vzhledem k použitým materiálům šla část naší produkce cenově nahoru. Jsou to ale kousky, které by si člověk neměl pořizovat impulzivně. Takové ty unáhlené radosti za pár stovek často bývají nesmysl, jehož jepičí život končí po dvou nošeních. Chceme, abyste o nákupu dané věci chvíli přemýšleli, našli její místo v kombinacích s vašimi stávajícími oblíbenci. Chceme, abyste ten kousek měli rádi opravdu dlouho. Když si pak spočítáte, že jste věc, která stála 4 000 korun, na sobě měli stokrát, zjistíte, že to vychází lépe, něž když si koupíte hadřík za 400, který obléknete dvakrát a přestane vás bavit. Tohle je mikro-pohled, týkající se našeho osobního hospodaření. A pak je tu ten makro, kdy se pořizováním spousty zbytečných věcí podílíme na enviromentální katastrofě, kterou nikdo z nás nechce, ale už méně z nás za ni přebírá zodpovědnost,“ vrací se Viktorie Kaštánková ke klíčovému apelu.
Viktorie Kaštánková, spoluzakladatelka módní značky Wolfgang
Viktorie Kaštánková založila před deseti lety se Zuzanou Milandou v Brně módní značku Wolfgang, která si za dobu své existence vydobyla silnou pozici v módním světě i v šatníku mnoha žen i mužů, a tak vznikl gang, který je skutečný. Je ženou, která realizuje své sny. Má ráda umění i sport, společnost i samotu, ráda čte i píše a nejraději má hudbu, které se i aktivně věnuje. Založila hudební projekt PB studio 16, kde působí jako DJ a často skloubí své hraní s další svojí vášní – cestováním. Ráda míchá aktuální směry elektronické hudby s těmi staršími, ale převážně z mixu vzejde atmosférický, melodický house. Hudba je nedílnou součástí značky Wolfgang, ať už v podobě playlistu na prodejně, hudby k videím či nahrávek k módním přehlídkám.

JASANOVSKÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje:
Vydáno: 5.2.2023 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
Léto & kultura podle Veroniky
Milí přátelé/přítelkyně, měla jsem teď menší provozní pauzu a je co dohánět! V Praze a okolí je v současné době tolik kvalitních výstav a projektů, že to asi všechno v tomto příspěvku nezvládnu obsáhnout. Začnu tou nejvzdálenější destinací, a to[číst více]
-
6x nový luxus pro vaši pleť
ANTI-AGING MASK Anti-Aging Mask – maximálně výkonný pomocník dehydratované a unavené pleti, který naplno pracuje na její regeneraci po celou noc. Noční maska regeneruje a omlazuje jednotlivé kožní buňky. Výsledkem je zdravější a na první pohled mladistvě zářivá pokožka – zpevněná,[číst více]
-
Žhavý nový trend: kabelky na pásku!
U nás bychom možná klidně řekli ledvinka, ale módní návrháři tomu dali vznešenější jméno. A upřímně i já jim pomalu přicházím na chuť. Proto když jsem si dělala online průzkum, jaké jsou v nových kolekcích nejúspěšnější, napadlo mě se o[číst více]