By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Tiffany & Co. oslavuje sílu lásky v nové kampani

Protože "all you need is love"!

_i_Believe-in-Love,__4778

Miluji reklamy v módních magazínech, které jsou většinou výsledkem práce špičkových fotografů, designerů, stylistů, umělců. Jsou pro mě stejně inspirativní jako třeba módní editorialy. Tentokrát jsem si zamilovala novou „BELIEVE IN LOVE“, kampaň Tiffany & Co. Šperkařská značka oslavuje moderní pojetí lásky. Ukazuje, že každý pár je jiný a že pravá láska existuje v mnoha podobách.

V kampani se objevují pouze ruce, které se dotýkají a zachycují emocionální spojení každé dvojice, jedinečné osobní gesto vyjadřující splynutí dvou lidí, jejich touhu být spolu.

„Tiffany je značka oslavující pravou lásku ve všech podobách, a proto jsme místem, kam si lidé chodí vybrat ten legendární symbol, dokonalý prsten, který může být tradiční i zcela netradiční,” říká Reed Krakoff, kreativní ředitel Tiffany & Co. „Tato kampaň oslavuje lásku tak, jak to dokáže pouze Tiffany.” 

Kampaň doprovází ikonická píseň Alicii Keys No One ve vokálním ztvárnění.

„Láska je tak jedinečná a individuální jako jsme my, a každý vztah si zaslouží být uznáván a oslavován,” říká Alicia Keys. „Lásku teď potřebujeme více než kdy jindy, a proto je pro mne ctí, že jsem mohla propůjčit svůj hlas něčemu tak krásnému, co opravdu rezonuje s podstatou mé hudby.”

Identita každého páru, který je prozrazen pouze iniciály, bude odhalena v digitální části kampaně. Ta popíše příběh každé z dvojic, a lidé budou moci sdílet i své příběhy a ukazovat, proč věří v lásku. V nekonečnou sílu lásky.

BELIEVE IN LOVE nafotila slavná módní fotografka Cass Bird, film režíroval Darius Khondji.

#BelieveInLove @tiffanyandco

_i_Believe-in-Love,__4776

_i_Believe-in-Love,__4780

_i_Believe-in-Love,__4783

_i_Believe-in-Love,__4786

_i_Believe-in-Love,__4789

VIDEO:

 

 

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv

Vydáno: 9.2.2018 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:


 



Social Photos


Wishlist