Seznamte se s Gabrielle!
Tajemství módního domu Chanel je odhaleno! Na módní scéně přivítejte Gabrielle – novou kabelku roku 2017, kterou si zamilujete na první pohled.
Cesta Coco Chanel, plným jménem Gabrielle Bonheur Chanel, na vrchol módního světa rozhodně nebyla jednoduchá. Vyrůstala v sirotčinci a později si na život vydělávala zpěvem v pařížských kabaretech. Právě tam se také stala Coco. Traduje se, že její módní styl a pánské kostýmy či malé černé koktejlky vznikly z nutnosti, protože si nemohla dovolit drahé oblečení té doby. Ona sama později přiznala, že nejenže si ho dovolit nemohla, ale navíc přehnaně zdobené a těžké šaty s korzety nikdy nebyly jejím šálkem čaje. Paradoxně největší vliv na její tvorbu pak měli její milenci. Charismatičtí muži, z jejichž šatníků si vybírala pánské košile či kalhoty, aby je přetvářela do zcela jiné podoby.
Její vášnivá povaha, odvaha a avantgardní přístup společně utvářely její mnohostranný charakter, který dal vzniknout dnes už ikonickým kouskům značky. Příběh tady však nekončí, ba naopak… Pro nový projekt si současný kreativní ředitel Karl Lagerfeld přizval hned čtyři ambasadory, kteří po celou dobu utvářeli podobu a i samotnou reklamní kampaň nejnovějšího přírůstku. Kabelky, která v sobě kombinuje odkaz samotné Coco, praktičnost a čistou krásu inspirovanou estetikou ženského a mužského světa, které jsou si vzdálené a blízké zároveň. Model je lehký a doslova s vámi drží krok, žádné omezování pohybu. To Coco přímo nesnášela!
Samotná kabelka se dá nosit hned třemi způsoby – přes rameno, křížem přes tělo, nebo si jednu část dvojitého řetízku proplétaného kůží můžete dát na jedno rameno a druhou část překřížit na druhé. „Kabelka Gabrielle je do jisté míry inspirovaná i virtuální realitou,“ vysvětluje Karl Lagerfeld. „Pro novou kampaň bylo nutné vybrat osobnosti, které tento trend určitým způsobem reprezentují, krystalicky čistou generaci dneška! Každý z ambasadorů je silná osobnost s rozdílným přístupem k životu, a tak pojali i Gabrielle. Originálně samozřejmě, avšak každý vlastní cestou, což kabelce přineslo neodolatelný půvab.“
Herečka Kristen Stewart, topmodelka Cara Delevingne, módní ikona Caroline de Maigret a zpěvák Pharrell Williams se společně ponořili do čtyř individuálních světů za kamerou – jak jinak než za přítomnosti precizního Karla Lagerfelda. Osudy jsou rozdílné, aura Gabrielle Chanel všudypřítomná. Výsledkem jsou fotografie s osobností každé z kabelek odrážející krásu čistoty. O ty se postaraly čtyři múzy kampaně.

JANOTOVÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv
Vydáno: 4.7.2017 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
10 tipů na únorovou manikúru, která nemá nic společného se svátkem zamilovaných
Tipy na valentýnské menu, účes, dárek nebo prádlo… Máte vší té romantiky kolem vás letos po krk? Nevadí! I přesto se můžete držet aktuálních módních trendů a zvolit si manikúru, která bude zapadat do vaší únorové nálady. Zapomeňte na nutné[číst více]
-
PIRELLI 2020 představí Shakespearovskou Julii
Kalendář Pirelli 2020 nafotil Ital Paolo Roversi. Věnuje se módní fotografii, pracoval pro časopis Elle v Paříži, kterou nikdy neopustil. Vytváří intimní, tajuplné fotografie, které spojují realismus s iluzí, prostý obraz s magií. Proto také dostal šanci zapsat se do historie kalendáře Pirelli.[číst více]
-
5 tajných dárků od „Ježíška”, se kterými žádný muž NIKDY nešlápne vedle
Předvánoční telefonáty mých kamarádů mě přivedly na myšlenku napsat tento článek. V zásadě to probíhá takto: týden (maximálně dva) před vánoci mi začnou šťastně zadaní muži volat o pomoc s dárky pro své přítelkyně. Většinou mají strach, aby takříkajíc[číst více]