Plantasia: sto padesát křišťálových novinek
Obrovské rozšíření portfolia křišťálových komponentů ohlašuje legenda české sklářské výroby Preciosa. Soubor novinek představuje v exotickém prostředí světa rostlin.
„Stále rostoucí zájem o křišťál z Preciosy znamená i nové a nové požadavky zákazníků na rozšíření produktové nabídky. V novinkové kampani pro jaro/léto 2023 proto zákazníkům nabízíme neuvěřitelných sto padesát novinek,“ popisuje ředitel obchodu a marketingu Preciosy Components Jan Štiller.
„Preciosa se v průběhu uplynulého roku stala globální jedničkou v oblasti B2B prodeje křišťálových komponentů. Musí proto významně navyšovat výrobu a přicházet s více inovacemi než doposud. To pro firmu znamená mimo jiné i optimalizaci procesů, nábor nových lidí nebo zavádění nových technologií. Navzdory velkému tlaku ale nerezignujeme na prvotřídní kvalitu, udržitelnost výroby ani na samotný – a zcela mimořádný – čistě lokální původ křišťálu z Preciosy. To vše je možné pouze díky našim zaměstnancům, děkuji proto všem, kdo se na přípravě novinek podíleli,“ doplňuje Jan Štiller.
Zákazníky v kampani jaro/léto 2023 čekají zcela nové kombinace barev a velikosti tvarových kamenů či šatonových růží Maxima, které jsou ve své kategorii nejtřpytivějšími kameny na světovém trhu, nebo dvě nové udržitelné barvy broušených perlí.
Fashion story, která novinky provází, nese označení Plantasia. Kameny se prezentují v editorialu fotografky Anety Zimové, still-life fotografie zachytil Petr Karšulín. Celá kampaň je vsazena do mimořádně krásného prostředí skleníku Fata Morgana v pražské botanické zahradě.
Růst se prolíná nejen novinkovou kampaní, ale také životem samotné Preciosy Components. V souvislosti s rekordní poptávkou po českém křišťálu hledá společnost stovky nových zaměstnanců do technických i administrativních profesí v celém Křišťálovém údolí.

JASANOVSKÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje:
Vydáno: 23.2.2022 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
6 „zdravých“ instagramových profilů, které je dobré následovat
V současné době najdete na instagramu více jak 300 miliónů aktivních uživatelů a z toho víc než 151 milionů pravidelně postuje fotografie s hashtagem #food. A ještě lépe… přibližně 8 miliónů označuje své příspěvky hashtagem #healthyfood. Pokud také patříte ke[číst více]
-
Bella Hadid, Margot Robbie a Kate Moss. Co mají společného?
Určitě nebudete muset pátrat v paměti zase příliš do hloubky, abyste si vybavili ikonické fotografie Kate Moss a Marky Marka ve spodním prádle Calvin Klein…? Zvlášť pokud patříte k naší generaci 🙂 Vám ostatním radím použít Google, protože tyhle fotografie[číst více]
-
Festival Prague Mussel Week se vrací
Hlavní město v září hostí třetí ročník úspěšného food festivalu Prague Mussel Week, který přiveze do Česka chuť moře a celkem 23 tun holandských slávek. Milovníkům dobrého jídla se nabízí příležitost ve dnech 13. až 19. 9. ochutnat pokrmy z čerstvě[číst více]