Louis Vuitton spojuje síly s UNICEF
Společnost Louis Vuitton a Dětský fond Organizace spojených národů (UNICEF), přední organizace zajišťující humanitární a rozvojovou pomoc, podepsaly globální dohodu o spolupráci s cílem pomáhat těm nejohroženějším dětem na světě. Konkrétně se jedná o fundraising ve prospěch UNICEF a společná pomoc dětem, které jsou vystaveny ozbrojeným konfliktům, nemocem, přírodním katastrofám a dalším situacím, jež ohrožují jejich bezpečnost a zdravý vývoj.
Děti jsou při humanitárních krizích vystaveny nebezpečí – zejména riziku chorob, podvýživy a násilí. Děti, které žijí v oblastech ozbrojeného konfliktu, jsou v ještě horší situaci. Čelí vyšší pravděpodobnosti, že se jim nedostane odpovídajícího vzdělání, přístupu k pitné vodě, že se nedožijí svých pátých narozenin.
Tak vznikla kampaň #MAKEAPROMISE. Kromě speciálně navrženého produktu Silver Lockit na pomoc akutně ohroženým dětem spouští Louis Vuitton u příležitosti šestého bienálového plesu UNICEF BALL v Los Angeles, který se koná dne 12. ledna 2016, také digitální celosvětovou osvětovou a sbírkovou kampaň právě s názvem #MAKEAPROMISE.
Kampaň zaštiťují známé a vlivné osobnosti, přátelé značky Louis Vuitton. Jejím cílem je oslovit co nejvíce lidí, aby se připojili ke slibu Louis Vuitton. Slavné osobnosti stvrdí svůj slib ‚podáním malíčku‘ a vyzvou veřejnost, aby se připojila ke kampani. Způsob propletení malíčků jako symbol slibu je oblíbený zejména u dětí ve východní Asii (v Japonsku se nazývá „yubikiri“ a v Číně „gōu xiǎozhǐ“), ale již v 19. století je znám i ve Spojených státech.
„Když děti dávají slib, berou to velmi vážně,“ řekl Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton. „Takový slib je slibem od srdce. Podání malíčku je instinktivní a upřímný způsob, jak dát slib a sdílet ho s někým blízkým.“
Kampaň lidi vyzývá, aby věnovali přímý příspěvek na konto UNICEF nebo tuto organizaci podpořili koupí Silver Lockit online (na www.louisvuitton.com/lvforunicef) nebo ve značkovém obchodě sítě Louis Vuitton.
JANOTOVÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv
Vydáno: 22.1.2016 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
COS x HAY – stylový design, který si zamilujete!
Německá značka designu HAY a londýnský módní řetězec COS pokračují v úspěšné spolupráci a představují novou kolekci doplňků pro životní styl. Pokud milujete umění, design a architekturu, pak je tato linie přesně to pravé, co potřebujete vy i vás[číst více]
-
BIO – jak se vyznat a kupovat správně
Farmářský, přírodní nebo třeba domácí. Na obalech výrobků se můžete setkat s nepřeberným množstvím líbivých názvů, ve kterých rozhodně není jednoduché se vyznat. Mějte ale na paměti, že skutečnou bio kvalitu zaručí pouze správné značení nebo certifikát. Poradíme, jak si při[číst více]
-
6 nutričních faktů, které by měly být jasné selským rozumem (ale nejsou)
Nějak byste očekávali, že ho budete mít. Bohužel, v bláznivém světě výživy kolují všechny možné názory a mýty, které vymýšlejí tzv. „nadšenci z křesel“ a víkendoví nájezdníci. (představte si pod těmito pojmy, co chcete). Pokud vás zajímají další tipy a rady, jak[číst více]