By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Logománie

Na velkém nápisu módní značky nikdy nebylo nic přitažlivého. Jedinou výjimku, kterou hodláme udělat, je nápis na bílém tričku. Co vy na to?

 

logomanie

Fenomén devadesátých let a velké loga na tričkách, mikinách i kabelkách jsou dnes pro mnohé z nás jen důkazem o posedlosti značkami a známkou určitého nedostatku vkusu. Pokud se však oprostíte od klasického „koukejte, já na to mám!“ postoje, uvědomíte si, že designově zpracovaná loga vždycky byla a nadále jsou nedílnou součástí světa módy. Nike počínaje, Hermes a Chanelem konče.

My v BoBo Vibe fandíme klasice! Tady je pár našich oblíbených bílých triček, na kterých vám logo určitě vadit nebude. Ba právě naopak!

 

logomania

Balmain X H&M

logomania

 

Saint Laurent

logomania

Céline Paris

logomania

Adidas Originals

logomania

Karl Lagerfeld

logomania

Calvin Klein Jeans

logomania

Moschino

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv

Vydáno: 18.11.2015 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • nila soutez Určujte styl s námi! Podpořte blog BoBo ViBe a vyhrajte poukaz do NILAstore v hodnotě 1000 Kč. Víte, kdo jsou BoBo? Buržoazní Bohémové, kteří mimo jiné podporují i udržitelný rozvoj. Takové výrobky, Fair Trade a další krásné bytové doplňky, oblečení[číst více]
  • Tento evergreen ve světě šperků milují milióny žen po celém světě.  Poprvé ho zviditelnila slavná tenisová hvězda Chris Evertová. Bylo to před 34 lety. Tehdy při zápase US OPEN v roce 1987 ztratila svůj zlatý náramek posázený diamanty. Celý zápas byl[číst více]
  • Začnu dnes jako Lucie: Pokud jste jako já… tak nikdy nepohrdnete tipem na novou knihu. Řeč je samozřejmě o žánru domestic noir, který se stal mojí novou posedlostí. Další zajímavou autorkou, která částečně vychází i v českých překladech, je Lisa[číst více]

 



Wishlist