By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Lady Gaga se stala tváří nové kampaně Tiffany & Co.

Šperkařský dům představí novou kolekci módních šperků City HardWear.

Lady-Gaga-behind-the_4270

 

Tiffany & Co. oznámilo, že novou tváří kampaně Legendary Style se stane zpěvačka a módní ikona Lady Gaga, která představí nejnovější kolekci módních šperků Tiffany City HardWear. První video ke kampani bude mít premiéru v rámci Super Bowlu v neděli 5. února.

Opravdová Newyorčanka a stylová ikona Lady Gaga, známá svojí nekompromisní ženskostí a originalitou, v krátkém filmu popisuje celoživotní vášeň pro značku Tiffany a její vlastní kreativní cestu k sebevyjádření.

V kampani Legendary Style se objevují krásné a sebevědomé ženy, vybrané pro svoji inteligenci, styl a jedinečnou osobnost. Mohou to být herečky, umělkyně, modelky i zpěvačky, každá je opravdový originál a tvoří si vlastní pravidla. Tyto ideály Lady Gaga dokonale ztělesňuje.

 

“V New Yorku se narodíte a víte, že Tiffany je nejlepší a že to je místo, kde se sny stávají skutečností. Je to ikonická značka, která neustále posouvá hranice,” říká Lady Gaga “Pro mě Tiffany reprezentuje nadčasové americké šperky.”

Nová kolekce City HardWear v sobě nese sílu a energii moderní ženy a duši města New York. Výrazné, architektonicky čisté šperky jsou inspirovány unisexovým náramkem z roku 1971 z Tiffanyho archívů. V kolekci budou náušnice, prsteny a náhrdelníky z 18kt zlata a ze stříbra.

 

“Již více než 180 let si nejstylovější ženy světa vybírají šperky Tiffany & Co., aby vyjádřily svoji silnou osobnost,” říká Caroline Naggiar, chief brand officer Tiffany & Co. “Nová kampaň oslavuje bohaté dědictví značky i moderní Tiffanyho styl. Lady Gaga a její originalita, kreativita a odvaha skvěle vyjadřují podstatu této kolekce.”

Kampaň vznikla ve spolupráci s legendární Grace Coddington a natočil ji David Sims. Minutový film bude uveden během Super Bowlu a také na Tiffany.com. Kolekce Tiffany City HardWear dorazí do obchodů 28. dubna, a exkluzivní předobjednávky začnou 5. února.

Ačkoliv značka Tiffany vytváří slavnou trofej Vince Lombardi Trophy pro vítěze Super Bowlu již 50 let, bude to letos poprvé, kdy se značka objeví i v rámci reklamy.

 

Lady-Gaga-behind-the_4276

 

 

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv

Vydáno: 3.2.2017 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • Na originálních špercích českých designérů mám doslova závislost! Vždycky jsem byla „cetkařka“ – a rozhodně to slovo nechápejte ve špatném slova smyslu: prostě se ráda zdobím originálními šperky. Nejraději těmi drobnými, zlatými nebo stříbrnými. Prstýnky, řetízky. Anebo prostě vším najednou.[číst více]
  •   Co si budeme nalhávat, někdy toho času na make-up člověku moc nezbývá. Zvlášť maminky určitě nebudou proti těmto slovům protestovat. A přesně v tu chvíli, kdy mi za půl hodinky začíná schůzka a já stojím v koupelně stále ještě[číst více]
  • morava uvodni Pokud máte rádi české luhy a háje, vydejte se na cestu ke Králickému Sněžníku. Krásná příroda leží na hranici Pardubického a Olomouckého kraje a v létě nabízí zajímavé turistické cíle.     Resort Dolní Morava   Relax & sport resort Dolní[číst více]

 



Wishlist