By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

H&M představilo šaty z naprosto úžasného materiálu!

Exkluzivní kolekce z udržitelných materiálů letos přináší i revoluční materiál BIONIC®

 

 

854C8933 300dpi

 

Nová jarní kolekce H&M Conscious Exclusive jde stále vpřed. A to nejenom co se týče udržitelnosti použitých materiálů, ale taky stylu. Letos přináší nový revoluční udržitelný materiál BIONIC® – recyklovaný polyester vyrobený z plastových odpadů, které se bohužel stále častěji objevují na mořských pobřežích. Výsledkem je nádherná splývavá látka, která byla použita při tvorbě plisovaných šatů. Ty jsou nosným prvkem kolekce a dokazují, jak výjimečné a krásné může být propojení módy a ochrany životního prostředí.

Letos poprvé nabízí H&M Conscious Exclusive kromě kompletní kolekce pro ženy a ležérních formálních modelů pro muže i oblečení pro děti a taky exkluzivní vůni Conscious Exclusive. Ta je vyrobená z čistě přírodních olejů. Kolekce bude k dostání od 20. dubna 2017 na internetu a ve více než 160 obchodech H&M po celém světě.

Tváří kolekce H&M Conscious Exclusive se letos stala supermodelka a filantropka Natalia Vodianova.

 

„Jsem skutečně hrdá, že můžu být tváří kampaně H&M Conscious Exclusive. Je úžasné vidět, jak veliký pokrok se udělal v oblasti udržitelných materiálů. Líbí se mi, že to dává světu módy nový, zodpovědný rozměr vůči životnímu prostředí,” říká Natalia Vodianova.

Conscious Exclusive je kolekce skutečně výjimečných kousků, jako stvořených na oslavu jara. Klíčovým prvkem jsou éterické plisované šaty v pudrově růžové barvě z materiálu BIONIC®. Recyklovaný polyester z plastových odpadů, které vyplavilo moře, nabízí skutečně širokou škálu modelů pro různé příležitosti, z nichž každý dokazuje, že je možné propojit módu a ekologii.

„Pro tým designerů H&M představuje letošní Conscious Exclusive příležitost pro tvorbu skutečně originálních a zároveň velmi inovativních kousků. To, že můžeme světu ukázat, co všechno je možné realizovat díky udržitelným materiálům, nás naplňuje neuvěřitelným entuziasmem,“ dodává Pernilla Wohlfahrt, šéfka designu a kreativní ředitelka H&M.

 

854C9199 300dpi

1_HM_CE_PRESS-007 300dpi

1157_SL_26

1157_SL_56

 

 

 

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv

Vydáno: 28.2.2017 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  •   Balzámky Crazy Rumors   Crazy Rumors jsou úžasné přírodní balzámy mnoha příchutí a vůní a voňavé barvy na rty v šesti krásných odstínech. Vyrobené jsou z přírodních ingrediencí jako bambucké máslo a jojobový olej, ochucené jen těmi nejlepšími přírodními příchutěmi a čistými[číst více]
  • modelky zima uvodni Týdny módy se rozhodně žebříčkem teploměru neřídí. Své by o tom mohl povídat New York. Předminulý týden zde teploty klesly až k mínus devatenácti stupňům. A to přesně v období newyorského týdne módy. Pro většinu návštěvníků a hlavně modelek není pak lepšího[číst více]
  • Značka Lumene inovovala složení produktů a design, ze kterých je obdiv a respekt ke skandinávské přírodě zřejmý na první pohled. Lumene nově a přehledně rozčlenilo jednotlivé linie. Ceny jsou sympatické, od 229 Kč za pleťové tonikum, krémy mezi 6 sty[číst více]

 



Wishlist