By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Boty za zdravá prsa

Tleskáme spojení cool značky a organizace na zvyšování povědomí o rakovině prsu .

V rámci nadcházejícího měsíce boje proti rakovině prsou Vans s hrdostí představuje kolekci, která má za cíl nejen vzdělávat mladé o potřebě pravidelného samovyšetření a včasného odhalení případného nádoru, ale zároveň také vzdát hold kráse a síle těch, které tato nemoc osobně postihla. K dostání bude od 1. října 2019 a minimálně 200 tisíc amerických dolarů z tržeb poputuje na účet CoppaFeel! – britské charitativní organizace zaměřené na zvyšování povědomí o rakovině prsou a včasné odhalení nemoci; a pobízí mladé lidi, aby lépe poznali své tělo.

HO19_VN0A4BV6TRL_Sk8-Hi_BreastCancer-Ladies-TrueWhite_815

„Pro naši organizaci je spolupráce s Vans doslova splněným snem,“ říká zakladatel CoppaFeel! Kris Hallenga. „Jsme nadšeni z této příležitosti. Toto partnerství nám umožní přiblížit ještě více lidem, proč je vyšetření prsou tak důležité a jak doslova zachraňuje životy. CoppaFeel! je tady, aby skoncovala s pozdním diagnostikováním rakoviny prsou skrze vzdělávání mladých, bez rozdílu pohlaví, a povzbudila je, aby se nechali při jakýchkoliv pochybnostech řádně vyšetřit.“

Veškerá grafika a ilustrace použité v této kolekci pocházejí přímo z dílny Vans a mají symbolizovat sílu těch, kteří s nemocí bojují a jejich hlas ve společnosti. „Ilustrace staví na jednoduchých tvarech a čistých liniích pro zvýraznění použitých barev a vzájemného propojení zobrazených postav. Rakovina prsou totiž postihuje všechny, bez ohledu na rasu či postavení. A my chtěli, aby navržené ilustrace reflektovaly tuto realitu,“ vysvětluje Diandre Fuentes, návrhářka sekce Vans Footwear. „Partnerstvím s CoppaFeel! můžeme nejenom ukázat krásu žen, které postihla rakovina, ale také se podílet na vzdělávání mladých, prolomit tabu kolem včasného diagnostikování rakoviny a povzbudit naše zákazníky, aby vzali své zdraví do vlastních rukou.“

Nabídka obuvi, oblečení i doplňků v této kolekci je dostupná ve čtyřech základních designech, které se všechny točí kolem tématu prsou. Ručně kreslené ženské siluety všech tvarů a barev poukazují na masový dosah rakoviny prsou i propojení skrze sílu samovyšetření. Zatímco podporující vzkaz „You Got This“ na jednom z modelů nenápadně ukrývá prsa, provedení v modro-bílé slouží jako explicitní návod ke způsobům samovyšetření. A designéři nezapomněli ani na ikonický šachovnicový vzor, který přetvořili pomocí barev odkazujících na různorodost odstínů pleti na počest všech, komu byla rakovina prsou diagnostikována nebo se jich tato nemoc dotkla.

 

HO19_VN0A4BV4TGM_Era_BreastCancer-DIY-TrueWhite_1064
Screen Shot 2019-09-26 at 15.17.56 HO19_VN0A4BV3TB3_ClassicSlip-On_BreastCancer-NudeCheck-TrueWhite_1052

 

EVA
JASANOVSKÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje:

Vydáno: 1.10.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • uvodni   Nevím, jestli to máte stejně, ale já mám teď na podzim opět to prokleté období, kdy stojím před plnou skříní oblečení a prostě nemám co na sebe. Deset podobných šedivých svetrů, ale samozřejmě žádný červený. Padesátery džíny, ale samozřejmě[číst více]
  • Moschino tv HM_6108_LB_124_300dpi_PR   „Pokaždé, když navrhuji, myslím na své přátele. Lookbook MOSCHINO [tv] H&M jsem pojal jako večírek; oslavuje zábavu, pop, kreativitu a energii lidí i samotné kolekce,“ říká Jeremy Scott, kreativní ředitel značky MOSCHINO. „Miluju, jak se Jeremymu v lookbooku podařilo[číst více]
  • Snímek obrazovky 2018-06-25 v 19.05.28 Restaurace L’Osteria, jejíž oblíbený koncept úspěšně funguje již v pěti evropských zemích, slavnostně otevírá svou první restauraci v Čechách. Jejím zázemím jsou prostory architektonického skvostu budovy Drn na Národní třídě v Praze. Rodinná atmosféra, čilý ruch,skvělé jídlo a pití a promyšlený interiér v[číst více]

 



Wishlist