Onest: nová česká značka, kterou si zamilujete!
S Ondřejem Elsnerem pracuji na stejném patře. Jsme kolegové. Kamarádi. Parťáci na většině tiskových konferencí. 🙂 Když mi proto poprvé vyprávěl o svém koníčku, nevěřila jsem vlastním uším. Na něco takového bych ani jeho, ani jeho přítele Honzu Sippla (mimochodem skvělého kadeřníka) netipovala. První vzorek na testování jsem dostala před pár měsíci a hrdě o něm vyprávěla doma manželovi. Ten balzám jsem měla v kabelce asi týden, než si ho ode mě půjčil. A už ho nevrátil. Teď mě už asi měsíc (vždy, když jsem v práci) bombarduje zprávami, ať se zeptám na další várku. 🙂 Ten vzorek prý mu už došel a jiný používat nechce! Tomu říkám „antré“… 🙂 Proto jsem si nenechala ujít příležitost a na BoBo Vibe představila novou českou značku kosmetiky i vám. Věřím, že si na ni vypěstujete stejnou závislost jako my!
Hned na začátku budu upřímná a řeknu: Pááááni! Když jsem dostala vaši tiskovou zprávu, byla jsem v naprostém šoku, jak dokonalá je. Ty úžasné fotografie, skvělý design, produkt i obal! Pro mě to byla láska na první pohled…
Vzpomenete si na ten moment, kdy jste si společně řekli, že vytvoříte novou českou kosmetickou značku? Jak to vlastně všechno začalo?
Neradi začínáme rozhovor negativně, ale nemáme slzopudný příběh o náhlém osudovém prozření. 🙂 Kosmetika je součástí našich povolání a rukama nám prošly stovky novinek. Přirozeně a postupně nás začalo zajímat, co ve skutečnosti obsahují a jak vznikají. Během našeho pátrání jsme se seznámili s odborníky z Čech a Slovenska a měli jsme pocit, že spolu zvládneme vytvořit české produkty pro náročnější zákazníky. Takovou moderní vlasteneckou značku, která nabízí spolehlivé receptury a hrdě představuje šikovné lidi.
Co bylo při navrhování a realizaci nejsložitější?
Hned na začátku se naučit rozlišit prvotřídní suroviny od těch jenom dobrých, ani na chvilku neslevit z myšlenky, že každá surovina musí mít svůj přesný účel. A taky udržet věci simplistické. Pohybujeme se v říši květin a stromů a člověka to pak táhne ke kýči.
Vše odstartovala série tří balzámů na rty. Jak dlouho jste je vyvíjeli?
Od prvního tria přes 38 testovacích verzí a skupinu 30 dobrovolníků z celé ČR po představení finálních balzámů Propolis, Pink Rose a Bronze Rose uplynulo 12 měsíců.
Jak jste zvolili první ingredience jako je propolis nebo růže? Jsou to vaše oblíbené?
Česká republika vždycky patřila mezi nejzavčelenější země světa, a tak by to podle nás mělo zůstat. Včelí produkty u nás mají silnou a zdravou tradici a my v ní chceme pokračovat. Když jsme přemýšleli, jakou vůni dát našim tónovaným balzámům, rozhodli jsme se připomenout „královnu aromaterapie“ – damašskou růži. Dneska už totiž skoro nikdo neví, že přirozená vůně této květiny je zelená, rostlinná a zemitá. Ucítíte okvětní lístky, zelené stonky i půdu, ze které růže vyrůstají.
Když už jsme u těch ingrediencí, není těžké a drahé je sehnat?
Jasně, pokud nezastupuješ kosmetický gigant a nepoptáváš půl tuny každé suroviny, je to komplikovanější, v přepočtu dražší a musíš dýl pátrat. A když se ti do ruky dostane vzácný olej z damašské růže, za nímž stojí třísetletá tradice, šetrná destilace vodní parou a ruční sběr květů před svítáním, je ti jasné, že ho musíš mít! 🙂
Normálně bych řekla, že prakticky nemá smysl číst složení kosmetických výrobků. Hned, jak jsem poprvé viděla Onest, bylo mi jasné, že tady mě žádná chemie nečeká. Jsou pro vás kvalitní suroviny důležité?
Jsou pro nás zásadní, na nich značka Onest stojí. Podpořily nás i české úřady a tuzemská legislativa, jež patří mezi nejpřísnější, nejpropracovanější a nejdůslednější v Evropě, což je skvělé. Například často diskutované testování na zvířatech se u nás neprovádělo dávno před tím, než se to stalo evropskou normou.
Na podobě značky se podílela i umělkyně Karin Zadrick. Jak spolupráce vznikla?
Karin pro nás byla první a jasná volba, protože jsme ji mohli několikrát sledovat při práci. Tvoří intuitivně a nikdy se sebou není spokojená, protože se soustředí na víc než na obličeje modelek. Miluje tradice a folklor, její největší inspirací je příroda a umí najít romantické zalíbení v černé barvě, která ale nemůže existovat bez absolutní bílé. Oslovili jsme ji, řekli náš příběh a požádali, jestli by vyzkoušela naše balzámy na rty. Dál už pracovala jenom její fantazie a byli jsme nadšení, když se ozvala. Poctivě s námi piplala vizuální podobu lip balmů, vznikla lyrická básnička a černobílá fotografická série, ve které se mihl i Karinin syn Arden.
Pro jaké klienty je značka určená?
Pro všechny, kterým se líbí myšlenka, že příroda sluší rtům o něco víc než chemie.
Jakou kosmetiku používáte vy sami? Pouze přírodní?
Díky tomu, že poslední rok souběžně pracujeme na několika produktech najednou, tak se o sebe v koupelně umíme postarat sami a přírodně. Ale máme rádi značky Retrouvé, This Works, Zelens či Dermalogica. Z masovějších brandů třeba Kiehl’s.
Prozradíte nám, na co ještě se můžeme těšit? Jaké další produkty ONEST chystá?
Teď dokončujeme první krátké video a pilujeme, co se dá. Nejdřív se chceme věnovat pečující kosmetice. Brzy uvedeme lehký regenerační olej na obličej, na který se hodně těšíme. Ukážeme Onest zase trochu jinak.
Moc děkuji vám oběma za krásný rozhovor! A velká gratulace od celého týmu BoBo Vibe!
Lucie
#onest #onestcare #onestlips #onestlipbalm
Kosmetiku Onest koupíte na www.onest.cz

JANOTOVÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv
Vydáno: 19.4.2016 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
Co se děje s tělem při dlouhodobém hladovění
Díky internetu se k lidem dostává přehršle informací. Je těžké poznat, které stránky jsou věrohodné a které ne. Velký vliv mají dnes také influenceři, kteří ovlivňují tisíce či statisíce lidí. Neznamená to však, že právě oni jsou odborníky na dané téma.[číst více]
-
Velikonoční recepty z Matcha
Pro všechny, kdo hledají zajímavou a zdravou možnost, jak si zpestřit domácí koláčky, sušenky či zmrzlinu, přináší Matcha opravdové potěšení. Pokrmu dodává nejen krásnou zelenou barvu, chuť a aroma, ale také se můžete těšit na antioxidační a další pozitivní účinky[číst více]
-
Parodie známé reklamy upozorňuje na utrpení rychlokuřat
Na sociálních sítích se začalo šířit video parodující známou reklamu na Vodňanské kuře, ve které vystupovali i Jaromír Jágr s Andrejem Babišem. Video zachycuje pokračování příběhu kuřete po skončení natáčení původního spotu. Spolek OBRAZ – Obránci zvířat, který parodii zveřejnil,[číst více]