By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Novinka z Itálie: Naj Oleari Beauty

Marshmallow kosmetika přichází!

V dnešní době vzniká spousta kosmetických značek a určitě není jednoduché se prosadit. Pokud se někomu ovšem povedlo zacílit na dnešní svět, je to značka Naj Oleari Beauty. Stačí se podívat na jejich fotky, které jsou únikem do světa hravých barev, svěžích vůní, elegance a hlavně radosti. Kosmetika budící emoce, tedy přesný zásah do vkusu dnešních instagramerů. No uznejte, že na to někdo nepřišel dřív, využít marshmallow! K dostání ve vybraných Fann parfumeriích. 

004

Naj Oleari je módní značkou s nezaměnitelnou identitou a italským šmrncem, kterou si nelze splést s žádnou jinou. V 80. letech minulého století se stala skutečným fenoménem a její kousky zdobené originálními vzory, často inspirované přírodními motivy, nemohly chybět v šatně žádné milovnice trendů. Všechny její výrobky stále vznikají a jsou navrhovány výhradně v Itálii. Designéři přirozeně čerpají z krás okolní krajiny, z úchvatné přírody i optimistického vnímání budoucnosti.

Kosmetická linie značky Naj Oleari Beauty představuje kolekci dekorativní zkrášlující kosmetiky a kosmetických doplňků vzdávající hold barvám, kráse a ženskosti. Staví na nekompromisní kvalitě ve spojení s osobitým italským designem – moderním, a přitom nadčasovým stylem s důrazem na svěží odstíny.

Nová kolekce líčení čítá na 45 typů kosmetických produktů.


LINIE NAJ OLEARI BEAUTY

Výzkumníci v Naj Oleari sestavili nejpokrokovější produkty pro dokonalé líčení s jedinečnými omlazujícími účinky, jednoduchou aplikací a neodolatelně lehkými texturami. Všechny přípravky jsou obohaceny originálními přírodními složkami a neobsahují parabeny.

Delikátní vůni produktům dodali mistři parfuméři ze společnosti Firmenich. Snoubí se v nich jemné tóny okvětních lístků s dotekem pižma a bílého dřeva, ovocný sorbet plný šťavnatých bobulovin s fíkem, náznak santalového dřeva a mléčných tónů i sladké pěnové cukříky – marshmallow.
1Pinkmood

002

 

HISTORIE ZNAČKY

Naj Oleari představuje jednu z nejoblíbenějších italských značek. Ačkoliv její kořeny sahají až do roku 1916, kdy si Riccardo Naj Oleari otevřel v Miláně malou textilní manufakturu, světový věhlas si vydobyla v 80. letech. V této době vsadila na originálně vzorované látky, a tím se stala fenoménem celé dekády a zajistila si nesmazatelnou stopu ve světě módy.

Hlavní devizou Naj Oleari byl vždy design. Značka vytvořila celou řadu vzorů, které se pro generace dospívající v 80. a 90. letech staly ikonickými. Květy, motýli, sloni, drobné geometrické vzory jako hvězdičky, diamanty či lístky – vše bylo stylizovaně namalované, ale nezpochybnitelně inspirované reálným světem. Vzory se vyjímají na abstraktním pozadí a vytvářejí kruhy, pyramidy, tvary i listy. Objevují se i expresionistické abstrakce a moderní figurativní umění, ale prim stále hrají květinové malby.

Jedinečné vzory se neobjevovaly pouze na oděvech, nacházely široké uplatnění i na módních doplňcích. Pestrobarevný design a inspirace přírodou se projevovaly i v sekci vůní a make-upu; stovky výrobků s obrovským smyslem pro imaginaci, harmonii a rytmus, v plejádě úchvatných odstínů.
1Woodmood
003 03HydraNudeeUltimateCoverConcealer

EVA
JASANOVSKÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje:

Vydáno: 16.9.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  • Dětský Festival Mini vám nemusíme představovat. Jsme hrdé na to, že jsme jeho ambasadorkami. A víte, kdo stojí za touto stylovou a kreativní přehlídkou? Tereza Bruthansová, historička umění a designu, kurátorka výstav. Založila a řídí akci, jejíž šestá edice se uskuteční 7.[číst více]
  • Značku Diego Palma zbožňují hvězdy filmového plátna i světové topmodelky a my pro vás máme hned dvě skvělé zprávy! Nejen, že je nově k dostání v Čechách, ale speciálně dnes, tedy 10.10. se ji mezi 11 a 19 hodinou můžete[číst více]
  •   Já osobně se ke každému trendu snažím být maximálně pozitivní a otevřená… Dokonce i “ugly shoes” jsem dala šanci a přesto, že třeba ty od značky Balenciaga mi opravdu přijdou strašně ošklivé, ty od Louis Vuitton nebo Pumy jsem[číst více]

 



Wishlist